JUNIOR SALES MANAGER
Bij Meinders Catering hebben wij passie voor goed, eerlijk en lekker eten. De Grab & Go lijn van BloemCool produceert de lekkerste producten voor ieder moment van de dag!
Wie zijn wij?
Meinders Catering is continu bezig met de ontwikkeling en productie van gezond, lekker en innovatief eten voor elk moment van de dag. In dit jonge familiebedrijf hebben we alles onder één dak; de kantoortuin, de productiekeuken en de expeditie.
Functieomschrijving
Heb je een passie voor eten en ben je klaar om je eerste stappen te zetten in de wereld van sales? Of je nu net van school komt of al wat ervaring hebt opgedaan, bij ons krijg je de kans om te groeien in een smaakvolle omgeving. Samen maken we het verschil voor onze klanten.
Klinkt dit iets voor jou? Lees snel verder.
Wat ga je doen
Als Junior Sales Manager speel je een ondersteunende rol in het behouden en uitbreiden van onze omzet. Je draagt bij aan marktverkenning en -exploratie bij nieuwe klanten, altijd binnen een vastgesteld verkoopplan en prijs-/productbeleid. Je helpt bij het beheren van accounts en benut actief nieuwe businesskansen, terwijl je je richt op het verkopen van ons volledige productaanbod.
Je werkt voornamelijk op de binnendienst, veel klantcontact via e-mail, stelt offertes op en ondersteunt bij afspraken. Hoewel ons assortiment en de productie vastliggen, is er ruimte voor maatwerkoplossingen. Jij denkt hierin mee en legt voorstellen voor klant specifieke producten voor aan je leidinggevende.
Hoe ziet jouw dag eruit
Als Junior Sales Manager start je je dag met overleg met de algemeen directeur, aan wie je direct rapporteert. Je werkt nauw samen met je salescollega’s en servicedesk medewerkers om klantvragen af te handelen en offertes op te stellen. Gedurende de dag heb je regelmatig contact met shiftleaders en kantoormedewerkers om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Aan het eind van de dag rapporteer je je voortgang aan de directeur en bespreek je de resultaten met je team.
Must haves
- Minimaal MBO denkniveau;
- Kennis van faciliteiten, arrangementen, prijsstelling e.d. (pré);
- Kennis van systemen, procedures, werkmethoden en Office365 (pré);
- Je bent 40 uur p/w beschikbaar ma t/m vr;
- Communicatieve vaardigheden in woord en schrift;
- Je gaat ordelijk, systematisch en nauwkeurig te werk;
- Servicegericht, collegiaal en klantvriendelijk.
Arbeidsvoorwaarden
- Een startsalaris van 2590,- bruto o.b.v. ervaring en opleidingsniveau;
- Budget voor professionele ontwikkeling;
- 25 Vakantiedagen en 8% vakantiegeld o.b.v. 40 uur;
- Pensioen volgens de horeca CAO;
- Doorgroeimogelijkheden.
Herken jij jezelf in deze rol? Reageer dan direct!
Stuur je motivatie, vergezeld van CV, naar: hr@meinderscatering.nl.